vineri, 12 septembrie 2014

E mai greu cu titlul

                 Hello people!

                 M-am decis ca a doua mea postare sa fie despre o problema des intalnita. Toti ne simtim, la un moment dat, singuri. Simtim ca avem nevoie de un iubit sau de o iubita, de care sa depindem.
                 In acea perioada, nu stiu cum, vedem cat mai multe cupluri fericite. Te uiti in stanga... Da! Acolo este un cuplu care se tine de mana. Ii vezi si observi cat de fericiti sunt. Instant, te intrebi: "De ce nu pot sa am si eu pe cineva cu care sa ma tin de mana si care sa-mi aduca fericire?". Ca sa nu te mai gandesti la asta, vei intorce capul in partea cealalta. Cum sa nu fie si acolo un cuplu dragut? De aceasta data,  sunt niste batranei. Sunt atat de draguti. Si ei se tin de mana, iar in ochii lor se citeste iubirea. Uitandu-te la ei, te vei intreba: "Oare o sa am si eu o relatie care sa tina la fel de mult ca a lor ?" sau " Oare voi gasi prsoana cu care imi voi petrece restul vietii?".
                 Daca in acea perioada nu iesi din casa, sunt sigura ca la televizor vor apare cele mai siropoase filme. Daca nici la tv nu te uiti, poate ai niste vecini ca ai mei, care au o viata sexuala foarte activa si sunt tare zgomotosi.
                 Multi intra in relatii cu persoane nepotrivite, doar ca sa scape de acest sentiment. Parerea mea este ca senzatia de singuratate nu va disparea sau se va ameliora in acest fel.
                 Nu cred ca avem neaparat nevoie de un iubit sau de o iubita ca sa fim fericiti. El sau ea va aparea la momentul potrivit. Trebuie sa invatam sa fim fericiti si singuri. Atunci cand vedem un cuplu fericit, trebuie sa ne bucuram pentru ei. Sa ne gandim ca asa vom fi si noi. Sfatul meu este sa nu te arunci in relatii doar ca sa fii in una. Viata pregateste pentru fiecare o poveste de dragoste, dar aceasta va veni la momentul potrivit. Asa ca nu te grabi si nu pierde speranta! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu